Cum pot plati?

Acceptam carduri de credit si debit precum VISA, MASTERCARD sau MAESTRO. De asemenea, puteti plati in rate, iar clientii care au facut comanda online si doresc sa ridice produsul din magazin, au un discount de 2%.

Pot plati in rate?

Da, daca ati ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

Ce comision am la plata in rate?

Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision. 

Care sunt bancile care pot furniza cardul de plata in rate?

BCR, Banca Transilvania, Alpha Bank si BRD Finance.

Se poate preciza o data exacta de livrare?

Imediat dupa comanda veti primi un email cu nr. de tracking pentru a urmari livrarea. Produsele noastre sunt livrate prin curier care ofera posibilitatea livrarii coletelor in 24 de ore, oriunde in tara. Curierul va va contacta telefonic cand se va afla in zona adresei de livrare.

Pot ridica produsul direct din magazin?

Desigur, daca produsul este in stoc.

Cand voi primi comanda?

Dupa plasarea comenzii, colegii nostri va vor contacta pentru a confirma (sau nu) disponibilitatea stocului. Daca produsul este in stoc, acesta va fi bine impachetat, iar coletul va fi preluat de catre curierul nostru ajungand la destinatie in 24 de ore. In cazul in care produsul nu este in stoc, colegii nostri vor contacta furnizorii pentru a stabili o data in care produsul va fi in stoc la magazin.

Ce inseamna ca produsul este “disponibil la comanda”?

Produsul este disponibil la furnizor, iar in cazul in care se va comanda, va ajunge in magazinul nostru in termen de 7-10 zile lucratoare.

Ce inseamna statusul “apel esuat”?

Colegii nostri au incercat sa va contacteze telefonic, dar din anumite motive nu au reusit sa ia legatura cu dumneavoastra.

Cum procedez daca am probleme cu produsul?

In cazul rar in care se intampla sa aveti probleme cu produsul dumneavoastra, nu ezitati sa ne contactati telefonic la 0723 012 013021 275 1807 sau prin email la customer@musicandmore.ro

Cum procedez daca am comandat ceva gresit si vreau sa anulez comanda?

In cazul in care doriti sa anulati o comanda, contactati-ne cat de curand posibil, ori telefonic la 0723 012 013021 275 1807 sau prin email la customer@musicandmore.ro

Cum procedez daca vreau sa returnez produsul pentru a-l schimba sau pentru a-mi recupera banii?

Daca doriti sa schimbati produsul, nu ezitati sa ne contactati. Perioada de retur este de 14 zile. Pentru a descarca formularul de retur, faceti click aici: https://www.musicandmore.ro/files/home/documente/formular-retur.pdf

Pot plati la livrare?

Da, puteti face plata produselor la livrare. Plata se face in lei catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.

Ce inseamna kilometri suplimentari (pe interfata curierului)?

Adresa de livrare este intr-o localitate ce nu se afla in aria de acoperire a curierului. In acest caz, se va deduce o taxa suplimentara de 1.2 lei pe km daca livrarea se va face la adresa respectiva. De asemenea, exista si varianta livrarii la un sediu al curierului din apropierea localitatii dumneavoastra. In acest caz, nu se va percepe nici o taxa suplimentara, iar dumneavoastra puteti ridica pachetul de la sediul respectiv al curierului.

Pot beneficia de garantie extinsa?

Trebuie sa solicitati acest serviciu. Extensia de garantie este aplicata numai anumitor categorii de produse.

Daca am comandat un produs si pretul din ziua livrari este diferit, cum se procedeaza?

Comanda si preturile sunt cele de la data lanasarii comenzii. Nu vei plati niciodata mai mult decat suma din ziua procesului de comanda. Daca sunt modificari si acestea aduc un avantaj vom furniza intotdeauna produsele la pretul istoric cel mai mic.

Cum pot afla despre noile produse?

Pentru informatii cu privire la produsele noastre, consultati site-ul nostru, urmariti-ne pe pagina noastra de Facebook, Instagram sau urmariti articolele noastre de pe blogul Music and More. De asemenea, ne puteti contacta direct la magazin la numarul de telefon: 0723 012 013 sau 021 275 1807.

Produsele nu sunt disponibile la furnizor

Produsele comandate nu sunt disponibile in magazinul nostru si nici in stocul furnizorului. Nu avem o data aproximativa de livrare. Vom reveni cu un email imediat ce avem confirmarea disponibilitatii la furnizor. De asemenea in situatii speciale(cand stocurile/produsele sunt in numar limitat si nu putem face o suplimentare a comenzilor) vom solicita plata unui avans de 30 % din totalul comenzii dvs.

Produsul nu se mai fabrica

Produsele/accesoriile(dupa caz) din seturile comandate nu se mai fabrica, sau nu se mai gasesc la furnizor. Acestea pot fi inlocuite cu produse alternative care au specificatii identice sau chiar mai performante si care au fost adaugate pentru a oferi un plus de valoare setului. 

Produsul a fost scos din oferta magazinului

Produsele/accesoriile(dupa caz) nu mai fac parte din oferta noastra pentru o perioada nedeterminata. Furnizorul nu ofera informatii referitoare la reluarea comenzilor care Music and More. Putem oferi produse alternative care au specificatii identice sau chiar mai performante si care au fost adaugate pentru a oferi un plus de valoare ofertei noastre.